HTML

Kuklamu anyuka

Egy dolgozó anyuka hétköznapjai. Mert jó megosztani másokkal a napi problémákat. És (remélhetőleg) eldicsekedni az új vállalkozás sikereivel:-)

Friss topikok

  • zsuzskaa: Az osztályfőnök meg kitalálta, hogy hogy lehetne spórolni az osztálykiránduláson, na majd meglátju... (2011.09.23. 13:58) Iskolakezdés
  • igenigen: nagyon szurk(google)olok hogy tovább növekedjen a regisztráltak száma! (2010.10.06. 16:18) Maszatverseny
  • katub: Én már tudom mi lesz! Sajnos mi nem nyerhetjük meg egyik klassz nyereményt se :-( pedig maszatos k... (2010.09.28. 15:31) Évkezdés
  • katub: Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Min... (2010.08.09. 18:39) Uborkaszezon
  • katub: Látom a jópontszerzés mellett döntöttél :-) (2010.06.29. 07:47) Nehéz döntések 1

Linkblog

PAKOLÁS

2010.06.01. 12:19 kamuanyu

Nem tudom mit csinál az az ember, aki kis lakásban lakik több gyerekkel. Nálunk állandó probléma, hogy hova tegyem a sok ruhát, játékot, cipőt, szirt-szart.... Innen jött az ötlet a kuklamu-hoz!

Ma megint pakoltam, mert minden gyereknek egységnyi szekrénye van. Ha oda már nem fér be valami, akkor szortíroznom kell. A kinőtt ruhákat külön teszem dobozokba és lévén máshol nin cs hely a saját hálószobánkban landol:

 

Most már a legtöbb cucomat feltöltöttem a kuklamu.hu-ra, és nagyon sok mindent el is adtam. Éljen-éljen fogynak a dobozok!!

Ezennel mindenkit megkérek arra, - hogyha hasonló cipőben jár (szerintem nincs olyan szülő, akinek nem!) - látogasson el honlapunkra és töltse fel felesleges dolgait, amit már gyermekei kinőttek, vagy meguntak, vagy csak egyszerűen túl sok helyet foglalnak a lakásban!

 

4 komment

Címkék: játékok használt ruhák kuklamu

A bejegyzés trackback címe:

https://kuklamu.blog.hu/api/trackback/id/tr302047552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igenigen 2010.06.01. 13:05:54

Jelzem a hétvégén 5 órán át pakoltuk a gyerköcök cuccait innen-oda és onnan-ide, nagyon remélem, hogy amit csak lehet el tudunk adni a kuklamun...a piros zenélő csigával kellene kezdeni amiből már 4 éve nem fogy ki az elem és a legváratlanabb pillantokban kezd el nyekeregni :-)

katub 2010.06.01. 13:15:50

Én olyan boldog vagyok, amikor nagyobb tárgyakat megvesznek. A testvérfellépőmet nem használtuk, nagyon sok helyet foglalt. Anno használtan vettem, vigyáztunk rá, és most én is el tudtam adni. Vettem belőle egy másik gyerekcuccot :-(

mr.president 2010.06.01. 13:38:06

De milyen érdekes, hogy ami neked már kacat, mert kinőtted és nem veszed hasznát, másnak pedig pont arra van szüksége...Nálunk kartonszámra állnak a tankönyvek :) azt is fel lehet tölteni?

Emmama 2010.06.01. 14:09:54

Sziasztok Kuklamu Anyukák! nagy örömmel olvasom híreiteket és vásárolom a ruhákat, játékokat a kuklamu oldalon. Emma baba még nagyon pici és legszívesebben otthon vagyok vele, vagy a szabadban, így nagyon élvezem, hogy a neten megvehetem neki mindazt amire szüksége van és nem kell plazakba, boltokba vagy ruha-turikba járni. Mivel tudom, hogy a Kuklamu anyukák tényleg gondosan válogatják saját csemetéiknek a kellékeket, így itt nyugodt szívvel vásárolom a használt dolgokat.
süti beállítások módosítása