HTML

Kuklamu anyuka

Egy dolgozó anyuka hétköznapjai. Mert jó megosztani másokkal a napi problémákat. És (remélhetőleg) eldicsekedni az új vállalkozás sikereivel:-)

Friss topikok

  • zsuzskaa: Az osztályfőnök meg kitalálta, hogy hogy lehetne spórolni az osztálykiránduláson, na majd meglátju... (2011.09.23. 13:58) Iskolakezdés
  • igenigen: nagyon szurk(google)olok hogy tovább növekedjen a regisztráltak száma! (2010.10.06. 16:18) Maszatverseny
  • katub: Én már tudom mi lesz! Sajnos mi nem nyerhetjük meg egyik klassz nyereményt se :-( pedig maszatos k... (2010.09.28. 15:31) Évkezdés
  • katub: Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Min... (2010.08.09. 18:39) Uborkaszezon
  • katub: Látom a jópontszerzés mellett döntöttél :-) (2010.06.29. 07:47) Nehéz döntések 1

Linkblog

Uborkaszezon

2010.08.06. 10:30 kamuanyu

A július az interneten teljes uborkaszezon. Állítólag az augusztus valamivel már biztatóbb kell, hogy legyen. Még csak augusztus eleje van, de én egyelőre nem látom a változást...

Egy cikkben olvastam nemrég, hogy az ember akkor lesz sikeres valamiben, ha 2 teljes évig mindennap hajlandó ingyen dolgozni legalább 2 órát (persze többet mindig lehet és ajánlott). Én is érzem az uborkaszezont, mert sajnos az én lelkesedésem is lankadt egy kicsit. Egy nap maximum 30 percet áldozok a kuklamura, csak a legszükségesebbeket vagyok hajlandó elvégezni. Mentségemre legyen mondva, hogy a többi gyermekemmel viszont arányosan több időt töltök:-) Ennek Kica, Ferkó és Bobó örülnek természetesen. 

Gondolom a legtöbb családban ez a helyzet. Az anyukák próbálják valahogy túlélni a nyarat ovi és iskola nélkül. Így augusztus környékén kicsit soknak tűnik a nyári szünet. Én már alig várom, hogy visszatérjenek a hétköznapok a munkával (elég erős lelkiismeretfurdalásom is van:-(), ovival, iskolával és a többi hozzátartozó szép vagy kevésbé kellemes tennivalóval együtt.

Úgyhogy nagy terveim vannak szeptembertől, mert nekem a szeptember az új év kezdete. Akkor érzem feltöltődve magam igazán. Amennyire vártam a nyarat most annyira várom az őszt:-) Most még azért kiélvezem a nyár utolsó heteit, mert a pillanat is fontos, és a gyerekek nem lesznek soha 2 és 4 évesek megint. Ezt a kort most kell kiélvezni!!!A kuklamu pedig remélem még sok sok évig meg lesz...

 

1 komment

Címkék: játék anya ruha gyerekruha csecsemő játékok használt ruhák babaruha babajátékok kuklamu babakocsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kuklamu.blog.hu/api/trackback/id/tr822203032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katub 2010.08.09. 18:39:45

Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Mindig is vágytam egy ilyenre! Már csak egy bőröndöt kell venni hozzá :-)
süti beállítások módosítása