HTML

Kuklamu anyuka

Egy dolgozó anyuka hétköznapjai. Mert jó megosztani másokkal a napi problémákat. És (remélhetőleg) eldicsekedni az új vállalkozás sikereivel:-)

Friss topikok

  • zsuzskaa: Az osztályfőnök meg kitalálta, hogy hogy lehetne spórolni az osztálykiránduláson, na majd meglátju... (2011.09.23. 13:58) Iskolakezdés
  • igenigen: nagyon szurk(google)olok hogy tovább növekedjen a regisztráltak száma! (2010.10.06. 16:18) Maszatverseny
  • katub: Én már tudom mi lesz! Sajnos mi nem nyerhetjük meg egyik klassz nyereményt se :-( pedig maszatos k... (2010.09.28. 15:31) Évkezdés
  • katub: Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Min... (2010.08.09. 18:39) Uborkaszezon
  • katub: Látom a jópontszerzés mellett döntöttél :-) (2010.06.29. 07:47) Nehéz döntések 1

Linkblog

Nátha

2011.10.19. 11:04 kamuanyu

 

Te hogyan vészeled át a családdal? Én valahogy meg szoktam úszni a nagy járványokat, viszont a gyönyörű őszi időben, mikor senki sem beteg lerobbanok 1-2 hétre és letudom az egész éves adagot egyszerre.

 

Most ne gondoljátok, hogy 2 hétig fekszem az ágyban és pihegek. Ha lázas vagyok akkor egy délutánt kiveszek a ‘munkából’ és fekszem az ágyban. Ezt a gyerekek nagyon nem szokták érteni. Édesek, mert ilyenkor odasereglenek az ágy köré és kérdezgetnek egyfolytában: Mama miért fekszel? Miért infralámpázol? Mikor kelsz fel? Azért mesélni tudsz nekünk? 

Nagyon cukik:-)

Az egy délután után csinálom a dolgom tovább: vásárolok, mosok, főzök, dolgozom, hozom-viszem a gyerekeket, stb. Mikor 2 hét után sem bírok lihegés nélkül feljönni a lépcsőn, és nem telik el fél óra orrfúlyás nélkül, akkor elgondolkodom, hogy lehet, hogy feküdni kellett volna még egy fél napot:-) Bár lehet, hogy akkor is ugyanolyan beteg lennék mint eddig. Ki tudja? 

Ugyan azt hozzáteszem, hogy gyógyszert nem nagyon veszek be, és orvoshoz sem szoktam elmenni, mert szerintem nem sok mindent tudna tenni gyógyulásom érdekében. Ja, azt hiszem még nem említettem, hogy orvosgyerekként nőttem fel, édesanyám elismert kardiológus-belgyógyász szakorvos. Soha nem felejtem el: ha azt mondtam a mamának, hogy ez itt fáj, ha nyomom, azt mondta, hogy akkor NE nyomd, kislányom. És ezzel el volt intézve a dolog. És én így maradtam. Majd elmúlik!

 

 

 

 

www.kuklamu.hu/webdoki oldalon fel tudod tenni egészségügyi kérdéseidet orvosainknak!

Szólj hozzá!

Címkék: munka játék gyerek betegség tanulás anya ruha gyerekruha egészség életmód anyu játékok használt babaruha babajátékok kuklamu babakocsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kuklamu.blog.hu/api/trackback/id/tr203314027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása