HTML

Kuklamu anyuka

Egy dolgozó anyuka hétköznapjai. Mert jó megosztani másokkal a napi problémákat. És (remélhetőleg) eldicsekedni az új vállalkozás sikereivel:-)

Friss topikok

  • zsuzskaa: Az osztályfőnök meg kitalálta, hogy hogy lehetne spórolni az osztálykiránduláson, na majd meglátju... (2011.09.23. 13:58) Iskolakezdés
  • igenigen: nagyon szurk(google)olok hogy tovább növekedjen a regisztráltak száma! (2010.10.06. 16:18) Maszatverseny
  • katub: Én már tudom mi lesz! Sajnos mi nem nyerhetjük meg egyik klassz nyereményt se :-( pedig maszatos k... (2010.09.28. 15:31) Évkezdés
  • katub: Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Min... (2010.08.09. 18:39) Uborkaszezon
  • katub: Látom a jópontszerzés mellett döntöttél :-) (2010.06.29. 07:47) Nehéz döntések 1

Linkblog

Farsang

2012.01.27. 11:56 kamuanyu

 

Nálatok lesz farsangi mulatság? És ki minek öltözik? És a felnőttek?

 

Ahogy a farsang kerül szóba, rögtön a gyerekek jutnak eszünkbe, pedig a felnőttekre is ráférne, hogy más bőrébe bújva kicsit eleresszék magukat! Én nagyon szerettem a jelmezes bulikat, de mostanában, hogy már van gyerekem, ezek valahogy elmaradnak sajnos. Valaki szervezzen egyet:-)

 

Na de viccet félretéve a gyerekek jelmezéről szerettem volna beszél(get)ni egy picit. Ti veszitek vagy saját kezűleg készítitek a gyerkőcök jelmezét? Van-e a gyerek szemében különbség, hogy egyedi, anya által éjszakákon át varrt gyönyörű (vagy éppen félresikerült) kosztümben virít az óvódás farsangon? Miben fogja jobban érezni magát? Vagy ez éppenséggel teljesen mindegy? Az Anna, Peti és Gergő könyvekben Anya mindig mindent időben előállít, és mindenre van ideje. Hát én nem ez az anyuka vagyok, sajnos vagy inkább szerencsére:-) Van, amit én készítek SK, de van, amire nem jut energiám vagy éppen csak kedvem nincs hozzá. 

 

 

És a jelmezkészítéshez egyáltalán nem érzek kedvet, mikor a boltokban nagyon aranyos és egyszerű jelmezeket lehet kapni fillerekért, nem túl jó minőségben sajnos, de arra az 5 percre, amíg elviselik magukon a jelmezt pont megfelel. Amikor én gyerek voltam, nem voltak ilyen jelmezek és az én anyukám nem varrt nekem soha semmilyet. Ezért most az én gyerekeim több garnitúrával is rendelkeznek:-) Több rend tündér ill. királylány jelmezünk van ill. 3 féle ördögjelmez és kalózjelmez is lapul a szekrényben. 

 

 

 

 

Éljen a maszkabál!

www.kuklamu.hu

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek ünnep tanulás anya ruha gyerekruha életmód baba anyu játékok szokás használt ruhák babaruha babajátékok kuklamu

A bejegyzés trackback címe:

https://kuklamu.blog.hu/api/trackback/id/tr203900156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása