HTML

Kuklamu anyuka

Egy dolgozó anyuka hétköznapjai. Mert jó megosztani másokkal a napi problémákat. És (remélhetőleg) eldicsekedni az új vállalkozás sikereivel:-)

Friss topikok

  • zsuzskaa: Az osztályfőnök meg kitalálta, hogy hogy lehetne spórolni az osztálykiránduláson, na majd meglátju... (2011.09.23. 13:58) Iskolakezdés
  • igenigen: nagyon szurk(google)olok hogy tovább növekedjen a regisztráltak száma! (2010.10.06. 16:18) Maszatverseny
  • katub: Én már tudom mi lesz! Sajnos mi nem nyerhetjük meg egyik klassz nyereményt se :-( pedig maszatos k... (2010.09.28. 15:31) Évkezdés
  • katub: Szia Kuklamu Mami! Tök jó az oldalon a gyógyszerlista, hogy egy utazáshoz mit kell csomagolni. Min... (2010.08.09. 18:39) Uborkaszezon
  • katub: Látom a jópontszerzés mellett döntöttél :-) (2010.06.29. 07:47) Nehéz döntések 1

Linkblog

Anyák, akiknek szükségük van a borra

2010.11.18. 12:14 kamuanyu

Van egy érdekes internetes közösségi médiával foglalkozó híroldal a neten, amit sokszor szoktam olvasni, mert nekem mint kezdő interneten dolgozó hölgynek, sok hasznos információ lelhető fel. Nem utolsó sorban rövid és érthető cikkek találhatók itt. 

Utoljára egy nagyon érdekes cikkecskét olvastam. Egy amerikai anyuka készített egy honlapot és egy facebook oldalt a bejegyzésem címével. A facebook oldalnak több mint 340.000 rajongója van és ez egyre nő állítólag. (Majd fogom figyelni, mert mostantól rajongó lettem én is, pedig nem is szoktam soha bort inni esténként.) Az alapötlet nagyon tetszik, mert azért lett ekkorra rajongó tábora az oldalnak, mert sok anyuka érzi úgy estére magát, hogy már csak az segíthet, ha végre csönd van (talán még a férjünk is elment focizni) és leülhessünk egy pohár bor tárasáságban a kanapéra és feltegyük a lábunkat. (Én egyébként akkor szoktam vacsorázni, ami esetemben a borral egyenlővé tehető szerintem.)

A cikk vége felé még jön a csattanó, hogy azért, ami egy jópofa kezdeményezés köntösébe volt öltöztetve, az  ma már egy nagyon jól menő vállalkozás természtetesen. Az egészre ráépítettek egy borküldő céget, amely kifejezetten a facebookos rajongóinak szóló borokat is forgalmaz. Lehet vitatkozni, hogy kihasználták-e a szegény anyákat és 'nyomorúságukat' vagy sem, de nekem az egész olyan amerikai. Ami nem baj, mert marketing területen csak tőlük lehet tanulni. Remélem nekem is eszembe jut valami frappáns ötlet, amire utána a kuklamu-t tudom ráhúzni. Az legalább már megvan, már csak az ötlet kéne!

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék anya ruha gyerekruha bor baba anyu játékok használt ruhák babaruha kuklamu babajáték

A bejegyzés trackback címe:

https://kuklamu.blog.hu/api/trackback/id/tr562441750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása